لوازم یدکی سمند

خرید و فروش انواع لوازم یدکی سمند

لوازم یدکی سمند

خرید و فروش انواع لوازم یدکی سمند

  • ۰
  • ۰

خودرویی که در شرایط خوبی نگهداری می شود مسیری طولانی را طی می کند. و اگر شما صاحب یک SUV Mahindra هستید ، که سالها از آن با دوام و همراهی قابل اطمینان شناخته می شود ، نگه داشتن بهترین مراقبت ها و نگهداری های مهم از اهمیت بیشتری برخوردار می شود تا هیچ گونه نگرانی از SUV خود نداشته باشید. یکی از بزرگترین نگرانی های هر صاحب اتومبیل ، نگه داشتن خودرو و لوازم یدکی آن بخصوص آگر لوازم یدکی پژو و یا لوازم یدکی سمند در شرایط خوب خریداری شده آن است. و این کار ساده تر از انجام گفته می شود. اگر به اینجا آمده اید ، مطمئناً می دانید که این یکی از سخت ترین کارها برای انجام دادن است. تلاش زیادی برای نگه داشتن جانوران در شرایط درجه یک انجام می شود.

با توجه به اینکه هرکسی راه حل متفاوتی برای مشکلات خودروی شما دارد ، تصمیم گیری در مورد کدام یک راه حل صحیح برای مشکل شما دشوار می شود. کمک به دانستن چند ترفند و هک در مواقع اضطراری است ، اما به نفع شما نیست که به آنچه که موتورهای همراه شما به عنوان یک روش "آزمایش و خطا" انجام داده اند ، اعتماد کنید. خودتان را آراسته کنید ، زیرا بعضی از معمول ترین اسطوره ها که دهه ها به آن اعتقاد داشتند ، در معرض نابودی قرار می گیرند!

اسطوره شماره 1: تهویه مطبوع اقتصاد سوخت را مختل می کند.

AC AC - MALL
واقعیت: این موضوع تا حدودی صحیح است ، اما برای اتومبیل های قدیمی تر ، که از نظر فناوری خیلی پیشرفته نبودند. این یک مبحث بسیار بحث برانگیز و بحث برانگیز است ، و جواب این موضوع در نوع SUV مورد استفاده شما نهفته است. با پیشرفت بیشتر اتومبیل ها ، Ac نیز پیشرفته شده است. این که آیا شما برای باز نگه داشتن ویندوز یا خنک کردن AC تصمیم می گیرید ، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. AC های مدرن اتومبیل نیز در حال تبدیل شدن به الکتریکی هستند ، به این معنی که برای کارکردن به سوخت زیادی احتیاج ندارند. و هنگامی که به راحتی می رسد ، یک مقدار ناچیز از سوخت آسیب زیادی وارد نمی کند. آنچه به اقتصاد سوخت شما آسیب می رساند بار بیش از اندازه ای است که شما روی حامل سقف می گذارید و این باعث می شود کار خودرو دشوار شود.

اسطوره شماره 2: روغن موتور تیره تر نشان می دهد که زمان تغییر آن است

روغن موتور اتومبیل - M2ALL
واقعیت: این یک واقعیت اغلب سوء تفاهم است و به طور گسترده ای واقعیت در نظر گرفته می شود. این اسطوره رایج است که با گذشت زمان منسوخ شده است. بیشتر رانندگان معتقدند که رنگ تیره روغن هنگام غوطه وری به این معنی است که زمان آن رسیده که روغن موتور عوض شود. اما واقعیت این است که روغن موتور مواد افزودنی دارد که رنگ را تغییر می دهد ، و باعث می شود که روغن سیاهتر شود ، حتی اگر آن را فقط برای 1000 کیلومتر رانندگی کرده باشید. به جای گذر زمان ، از مسافت پیموده شده و استفاده استفاده کنید. همیشه توصیه می شود که به دفترچه راهنما بروید و آن را در فواصل منظم 5000 مایل یا حتی بیشتر تغییر دهید.

اسطوره شماره 3: سوخت پریمیوم برای اتومبیل شما بهتر است

انواع سوخت - M2ALL
واقعیت: ما کلمه "حق بیمه" را می شنویم و سیمی هستیم که فکر می کنیم خوب است ، مهم نیست که چه باشد. این بسته به نوع اتومبیل شما بستگی دارد. یک جانور با عملکرد بالا به این نوع سوخت احتیاج دارد. اما ، اکثر اتومبیل ها برای کارآمد با نوع "عادی" از نوع سوخت ساخته شده اند. موتورهای مدرن به خوبی تنظیم شده اند تا حداکثر ارزش آن را برای شما بدست آورند ، بدون اینکه صدمه بزرگی به شما و ماشین وارد شود. سوخت "پریمیوم" ممکن است عملکرد کمی بهتر به شما بدهد ، اما برای این کار ، شما باید هزاران دلار را از بین ببرید. این سوخت پریمیوم همچنین دوست محیط زیست نیست ، زیرا باعث رد شدن کربن شما می شود. همیشه توصیه می شود به دنبال سوخت پیشنهادی از سوی سازنده باشید زیرا این امر تنها به ماشین شما کمک می کند تا به بهترین نتیجه برسد

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • مریم زکی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی