لوازم یدکی سمند

خرید و فروش انواع لوازم یدکی سمند

لوازم یدکی سمند

خرید و فروش انواع لوازم یدکی سمند

  • ۰
  • ۰

اگر شخصی مشغول چک کردن استوانه اصلی خود است ، در این صورت اطمینان می دهد که مقدار مایع ترمز ماشین که در سیلندر اصلی ذخیره شده است ، کافی است. به محض اینکه پدال ترمز را طی می کنید ، مستقیماً از سیلندر اصلی به خطوط ترمز منتقل می شود. هنگام آزاد شدن پدال ، مایعات به راحتی در سیلندر اصلی باز می گردند. بسیاری از مشکلات مربوط به ترمزها ممکن است در یک وسیله نقلیه بوجود آید. بنابراین اگر شما در حال آزمایش تست سیلندر اصلی ترمز خود هستید ، به شما کمک می کند مشکلات عمده ترمز را تشخیص دهید. نوعی فشار در مایع هیدرولیک توسط سیلندر اصلی ترمز ایجاد می شود. اگر به درستی کار نکند ، این بدان معناست که فشار خاصی ایجاد نمی شود. کم بودن عملکرد ترمز می تواند خطرناک باشد. اگر می خواهید از تصادف خلاص شوید ، باید این مشکل در اسرع وقت ارزیابی و اصلاح شود.

لوازم یدکی سمند در سایت نرسی کو 


اگر به دنبال بررسی مایع ترمز در سیلندر اصلی خود هستید ، باید این مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

یک مخزن مایع ترمز در اوج استوانه اصلی وجود دارد. اولین کاری که باید بکنید باز کردن آن است.
درپوش واقع در قله استوانه اصلی وجود دارد ، آن را با دقت شل کنید. در صورت وجود مخزن فلزی ، در این صورت همیشه می توانید از پیچ گوشتی استفاده کنید تا آن را خاموش کنید.

نگاهی به درب.
هنگامی که مایع ترمز به خطوط ترمز فرستاده شود و به عقب برگردد ، هوا از داخل دریچه ها شروع به ورود می کند. به همین دلیل فنجان های دیافراگم در جهت نزولی قرار می گیرند. اکنون با فرارفتن لیوان ها و مایع ترمز موجود ، روند تبخیر متوقف می شود. به محض اینکه مایعات دوباره داخل بدن شوند ، فنجان ها در حالت اولیه خود به عقب رانده می شوند.

حالا باید در سیلندر نگاه کنید.
مقدار مایع ترمز باید نزدیک به خط کامل باشد. اگر مایعات کافی نباشند ، باید مایعات مناسب را خریداری کرده و تا زمانی که سطح خط را لمس نکنید ، آن را اضافه کنید.

حالا یکبار هر دو محفظه مایع ترمز کاملاً از مایعات تا حد مشخص پر شده اند ، پس تنها کاری که باید انجام دهید اینست که محتاطانه سیلندر اصلی را با دقت ببندید. اطمینان حاصل کنید که از همه جنبه ها تمیز باشد.
دلیل این امر این است که اکثر سیلندرهای اصلی مستحکم مهر و موم شده اند. اطمینان حاصل کنید که هیچ مقدار مایع ترمز را از دست نمی دهید مگر اینکه و تا زمانی که تخلیه شود.

با کمک مشعل به دنبال کثیفی و سایر علائم لکه باشید.
اگر فهمیدید که سیلندر اصلی شما در حال نشت است و می خواهید دلیل وقوع آن را عمیقا بررسی کنید ، پس تنها کاری که باید انجام دهید اینست که با کمک یک مشعل از نزدیک دریابید تا اثبات آن را پیدا کنید.

  • ۹۸/۱۱/۱۸
  • مریم زکی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی