لوازم یدکی سمند

خرید و فروش انواع لوازم یدکی سمند

لوازم یدکی سمند

خرید و فروش انواع لوازم یدکی سمند

  • ۰
  • ۰

آنها می گویند شما فقط یک بار عاشق می شوید. اما هر بار که به تو نگاه کنم ، دوباره عاشق می شوم. "خوب ، اشتباه نکنید ، من این را هر روز به ماشینم می گویم. بسیاری از ما مدت ها قبل از استفاده از اتومبیل های اتومبیل دست دوم به راحتی خسته می شویم و در آخر خرید یک خودروی جدید می شویم. اما می گویم چرا یک ماشین را فقط به خاطر احساس فرسوده بودن ، دور بیندازید؟ منظور من این است که روش های بیشماری وجود دارد که از طریق آنها می توانید ماشین قدیمی خود را مانند یک خودرو جدید احساس کنید.

در اینجا در زیر می خواهم به چند مرحله اشاره کنم که می تواند با استفاده از تعویض لوازم یدکی و نگهداری آنها در طولانی مدت به سمت زیباتر شدن خودرو شما و همچنین احساس خوب حرکت کند. برخی از آنها ممکن است نیاز به کمک یک مکانیک ماهر داشته باشند یا قطعات باکیفیت خودرو را بخرند ، اما به من اعتماد کنید که ارزش پول شما را دارند! در حالی که دیگران شما به راحتی می توانید خود را اداره کنید. بنابراین فقط در آنجا آویزان!

مرحله شماره 1- تمیز کنید
همه چیز را تمیز کنید و در اینجا من در مورد کار تمیز کردن سطحی که هر هفته توسط ما انجام می شود صحبت نمی کنم بلکه یک شستشوی سخت / تمیز کردن / تمیز کردن همه چیز به دسترس شما است ، یعنی شروع از شامپو کردن فرش و اثاثه یا لوازم داخلی ، تمام قالب های زباله را در صندوق عقب حفاری کنید ، لوازم یدکی ، لاستیک ، کوسن های صندلی و تمام تنقلات دیگر ، مواد غذایی باقیمانده را روی صندلی و زیر آن پخش کنید. اگر از نظر فنی با قطعات اتومبیل برخورد می کنید ، حتی می بایست صندلی جلو و خلاء را از زیر آن بیرون بیاورید. تمیز کردن اولین قدم برای بررسی سوار و کشف مشکلات پنهان آن است.

مرحله شماره 2- الکترونیک
حتی اگر ماشین شما چند ساله باشد ، احتمال اینکه سیستم صوتی منسوخ داشته باشید وجود دارد. تمام واحدهای الکترونیکی را بررسی کنید ، بررسی کنید که آیا این دستگاه با iPod ، iPhone ، رادیو ماهواره ، اتصال بلوتوث برای تلفن همراه و غیره به خوبی ادغام شده است. طی سال های اخیر ، سیستم های ناوبری GPS الکترونیکی حتی مقرون به صرفه شده اند و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهند.

مرحله شماره 3 - لنزها را تمیز کنید
وسایل نقلیه اخیراً ساخته شده معمولاً این چراغهای کامپوزیتی پلاستیکی را حمل می کنند که ممکن است با گذشت زمان کم رنگ شوند. می توانید ترمیم کننده چراغهای جلو را برای متخصصان انتخاب کنید یا به دنبال شرکتهایی باشید که طیف استثنایی قطعات خودرو را نصب می کنند و نصب آنها نیز آسان است. خرید کالای جدید می تواند ماشین قدیمی شما را زیبا تر جلوه دهد و عایق را تا حد زیادی بهبود بخشد.

مرحله # 4- ترمز و سیستم تعلیق
در ادامه در مورد این قطعات یدکی خودرو ، انتخاب محصولات باکیفیت مانند شوک ، فنر ، دامپر ، روتور ترمز ، پد ، چرخ ، لاستیک می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. اما این بدان معنا نیست که شما باید مسئولیت صحیح رانندگی خود را به افراط و تفریط برسانید. فقط با بودجه و مکانیک تخمین زده شده خود بمانید و مطمئن هستم که اوضاع بهتر خواهد شد.

مرحله شماره 5 لمس نهایی
از رنگ لمسی روی قسمت بیرونی خودرو استفاده کنید. علاوه بر این ، در اینجا می توانید قطعات پلاستیکی پلاستیکی را به راحتی جدا کرده و آنها را با یک قوطی اسپری دوباره رنگ کنید. من مطمئن هستم که این مسئله تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد و مهمتر از آن ، این ارزان تر از گرفتن یک ماشین جدید است.

"همه چیز در مورد نشان دادن غرور و افتخار چهارچرخه شما و عشق است و من مطمئن هستم که خواهد بود

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • مریم زکی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی